lørdag 30. mars 2013

Dvale

Den påsken her.. herre min, en etterlengtet ferie!

Den siste uka har jeg ikke gjort annet enn å slappe av, noe som er veldig uvanlig for meg. Jeg som er så vant til å fly både hit og dit og til alle kanter, jeg har kun brukt tida på å nyte påskeværet, lese bøker, og holde Ally McBeal maraton. En avslappet Anne har jeg ikke sett maken til! Selv om kostplanen er en tung ting å gjennomføre hver dag (jeg har klart det hittil, og skal klare det fremover).

I går presterte jeg å ignorere den alt for lange dørstokkmila, og jeg dro på den såkalte "grønnsaksfeiringen" hos Tine. Det er noe jeg ikke angrer på. Jeg har spist grønnsaker med dipp, drukket noen dråper alkohol og skreket i mikrofonen under Singstar. En energikrevende, dog fantastisk hyggelig kveld. Tidligere har jeg ikke klart å være del av den slags begivenheter, for bare det å ta bussen dit virket totalt uoverkommelig. Så- lenge leve (gjennomførte) utfordringer.




Det går opp for meg at det egentlig ikke er så rart at jeg har vært så sliten. Mine gode karakterer i norsk og matte kommer ikke uten innsats, men det er noe jeg virkelig har jobbet knallhardt for å oppnå. I tillegg er ballett en energikrevende aktivitet, og psykologtimer kan til tider virkelig suge kreftene ut av deg også. At jeg blir sliten er ingen mysterie, slik som jeg har holdt på. Det er bare å se noen år tilbake i tid- hva annet enn å sitte på en stol fikk jeg til da? Jeg vil påstå at jeg har kommet langt, selv om jeg fortsatt har en del å jobbe med når det gjelder vekt.

På tirsdag er det på'n igjen, men enn så lenge skal jeg fortsette i denne dvaletilstanden. Yes!

1 kommentar:

  1. Du fortjente virkelig den ferien, slik du har jobbet og stått på :-) Lykke til videre, og stå på! Jeg er sikker på at du kommer til å nå målene dine, for du virker som ei ressurssterk og modig jente. Klem fra meg!

    SvarSlett