tirsdag 26. mars 2013

God påske!

Det kan høres litt tragisk ut å tilbringe sin påskeferie som innlagt, synes du ikke? Vel, jeg synes det er godt. Så klart hadde jeg heller vært hjemme med undulatene mine, men min venninne som jeg bor sammen med har dratt hjem til hennes foreldre, og derfor ville jeg vært mutters alene i leiligheten. Her på dps er det iallfall andre mennesker rundt meg.

Det at jeg er innlagt i ferien er egentlig bare et pluss. Jeg kan virkelig tillate meg selv å slappe av, fordi det er ingen ting jeg gjøre. Jeg kan lytte til kroppen og sitte på rompa hele dagen, fordi jeg føler ingen forpliktelse til å komme meg til byen for å handle mat, møte venner, dra på trening eller whatsoever. Jeg har ingen lekser å gjøre, trenger ikke å konstant kjenne på trangen til å vaske eller rydde leiligheten. Ingen gjøremål.

Jeg slapper av. Hviler. Og det er godt for en gangs skyld. Kanskje jeg klarer å samle litt krefter til å male eller tegne igjen etter hvert, men enn så lenge sitter jeg i senga med en god bok og Ally McBeal. Utenom noen tøffe timer jeg bruker på å spise på en dag, så kommer jeg til å ha en fin og rolig påske.

God påske!



“Most important, in order to find real happiness, you must learn to love yourself for the totality of who you are and not just what you look like.”  ― Portia de RossiUnbearable Lightness: A Story of Loss and Gain  

2 kommentarer:

  1. Håper at jeg får se deg igjen om ikke så altfor lenge, min savnede!
    God påske, Annemor <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Kristine! God påske til deg også <3
      Savner deg big time!

      Slett