søndag 3. mars 2013

Sosialt uakseptabel

Okay, så sitter jeg her klar våken når klokka har passert tre på natten. 

Søvnproblemer. 

Sosialt akseptabelt, går jeg ut i fra. Alle kan ha trøbbel med å sove en gang i tiden.

Men hvilken idiot står med stavmikser i den ene hånd, og visper kokosolje med den andre, på denne tragiske tiden av døgnet? 

Jeg tipper at jeg får klager av naboen i morgen, lytt som det er her i blokka.

Dessuten er det bare å vente på at brannalarmen settes i gang når som helst, for en eller annen person har visst stekt pizza uten å ha bakepapir på stekeplata. Lurt. 

Det lukter røyk her.

Uansett. Jeg er ingen matblogger. Men jeg har brukt havregryn. Og fullkornsmel. Og kokosolje. Og linfrø. Søyamelk. Vann. Valnøtter. Og litt til, om jeg husker riktig. Også skal de stekes på 180 grader, tipper jeg. 

Si meg en ting, bare:
Hva i alle dager skal jeg med de her?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar