søndag 28. april 2013

Danseshow Dag 1



Det gikk bra. Hele forestillingen var helt fantastisk, og jeg er mektig imponert over kulissene og kostymene. Herreminhat, for en jobb folk har gjort! Våres del gikk også veldig fint. Jeg kjente ingen nerver under hele premiæren, men når jeg var et sted midt i dansen var jeg plutselig litt desorientert. Man blir helt blind av det sterke lyset, og det er vanskelig å se hvor man står og går. Klarte heldigvis å komme fort inn i det igjen, og selv om det ikke gikk perfekt, så gikk det bra nok. Dansen var synkronisert og folk sto på riktig plassering (meg inkludert). Det hele var en artig opplevelse, og det var utrolig gøy å danse!

 Nå er jeg klar for dag 2!

Eller.. nesten iallfall. Jeg må ha glemt hårbørsten i garderober i Olavshallen i går. Håper at den ligger der enda, slik at jeg kan se noenlunde OK ut på håret i dag, jeg også. 


Det finnes ikke noe mer befriende og bedre enn det å danse!

1 kommentar: