onsdag 10. april 2013

Jeg er her, jeg.

Atter en gang, lite blogging! Jeg har rett og slett ikke hatt noe å skrive om.

Under innleggelsen har jeg..

-Vært i Nederland i tre dager (hvilken idiot reiser 11t. fram, og 11t. tilbake, for å være der i to døgn?)
-Gått en del opp i vekt
-Sett på Ally McBeal (og danset til intro sangen- jeg blir flau av meg selv)
-Spist utallige brødskiver med gulost
-Danset ballett, og kjent noen nerver fordi det snart er forestilling
-Vært på skolen
-Gått onsdagstur på Ladestien og akt ned den isete bakken på rompa (som nå er blå)
-Lest tre bøker på to uker

Jeg har fått beskjed om at jeg kan være her til og med den 19. april, og at vi ser det litt an underveis, slik at det eventuellt kan bli noen forlengelse av oppholdet her dersom det skulle være nødvendig. Jeg føler jeg får god hjelp, og det går egentlig ganske bra å følge kostplanen. Det er så klart ikke alltid like enkelt å presse brødskivene og de andre måltidene gjennom halsen, men jeg får det som regel til (se bort fra noen få unntak). Den første uka var, som den pleier å være, den tøffeste. Kroppen går gjennom noen forandringer når man øker matinntaket betraktelig, og det kjennes. I dag virker det som om kroppen har stabilisert seg litt mer, og blant annet magen har det mye bedre nå- den har sluttet å protestere så voldsomt. Ting går altså riktig vei.

Tenkte jeg måtte gi noe lyd fra meg, så hei og hopp! Behandlingen er tøff, men under omstendighetene har jeg det egentlig ganske okei. Jeg rusler videre på denne veien i rolig tempo, og dagene er forholdsvis like (noe som innebærer at jeg har lite å blogge om). Akkurat nå er det veldig greit å ha like rutiner hver dag. Litt firkantet blir man kanskje, men det funker så lenge jeg er her. It's okay for now.


4 kommentarer: