onsdag 17. april 2013

Jeg har en rygg. Min rygg er dum.

La meg gi deg et illustrerende bilde av dagen i dag:


(Til deg, Tora. Fordi vi har likt sengetøy!)

Det er vanskelig å drikke kaffe i liggende stilling, det skal være visst. De siste to dagene har jeg mer eller mindre tilbrakt langflat i institusjonsseng (den er ikke så behagelig), med noen untak der jeg har vært nødt til å gå opp til matsalen for å spise. Jeg ser ut som en krøpling der jeg går. Det er den vanlige "Anne-er-for-anspent-og-det-setter-seg-i-ryggen-smerte-type-ting". Gi meg en rullator, årene tar knekken på meg!

Ellers har jeg to nyheter; En god nyhet, og en dårlig.

Den gode nyheten er at jeg har fått forlengt oppholdet her på Dps til den 30. april. Det er en skikkelig gladnyhet. Jeg føler meg godt ivaretatt her, og takket være hyggelig personale klarer jeg mer eller mindre å stå i dette ubehaget og ambivalensen som vektøkningen fører med seg. Det er tøft, men jeg skal klare å komme meg over kneika denne gangen. Jeg vil. Jeg må. Jeg skal.

Den dårlige nyheten er at jeg har ligget så mye i senga at jeg har kommet meg gjennom hele Ally McBeal-serien. Det er litt krise, for hva i alle dager skal jeg smile av nå som jeg ikke får sett John Cage danse til Barry White? Er det noen der ute som kan komme med anbefalinger om en ny serie som får meg til å flire like høyt? Kanskje en serie som også har en fengende intro-sang som jeg i all hemmelighet kan danse til... I såfall: Shout!

Hei. 

5 kommentarer:

  1. Dr.Who, The Sarah Jane Adventures og Torchwood!

    SvarSlett
  2. <3 glad jeg ikke har det sengetøyet for øyeblikket

    Se på house? Han kan det aldri bli for mye av ;)

    SvarSlett
  3. Hehe, se der ja...!
    Serie som er fin og som du kan le av; GLEE! Andre serier; House, The Walking Dead, Fringe.. Hm.. Sikkert en million til som jeg ikke kommer på :) Så godt at oppholdet er forlenga, og god bedring med ryggen!!

    SvarSlett
  4. Har du sett Bing,Bang Theory?Two and a half men?Får meg til å le ihvertfall.Miss u<3

    SvarSlett