torsdag 25. april 2013

Orden, kontroll, rutiner..

..hvor har det blitt av?

Altså, jeg har egentlig alt under kontroll. Jeg har sikkert ikke mistet oversikten heller. Men rutinene, de forsvinner liksom helt fra og med i morgen. Det føles kaotisk, og jeg takler kaos ekstremt dårlig. Idag er det vanlig trening på Step by step, i morgen er det prøver i Olavshallen, på lørdag har vi generalprøve og forestilling, og atter en forestilling på søndag. Aktivitetene i helga krasjer fullstendig med kostplanen. Jeg har kjøpt inn lørdagens og søndagens middag sammen med kontakten min her på dps, og jeg må altså spise middagen mens jeg er i Olavshallen. I tillegg blir det flere brødmåltider, og jeg må regne med at jeg må finne andre tider å spise på enn det jeg er vant med. Jeg skal klare det greit, men det gir mye stress nå i forkant. Fire dager med dans kan dessuten bli nokså slitsomt, men det som sliter meg mest ut er all grubling i forkant. Unødvendig bruk av energi. Huff. Det blir nok bra å danse, og jeg gleder meg egentlig veldig mye til forestillingen. Likevel skal det bli godt å være ferdig- jeg trenger å senke skuldrene litt før det blir eksamenstid på skolen.

PUST.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar