fredag 10. mai 2013

Be proud


Jeg er stolt av meg selv.

Sånn, der var det sagt. Jeg er stolt fordi jeg har kommet så langt. Stolt, fordi jeg har kommet meg over kneika uten å få fullstendig panikk. Stolt fordi jeg endelig har kommet til et punkt hvor jeg kan si at jeg aksepterer at jeg ikke alltid er fornøyd med kroppen eller personligheten min. Stolt fordi jeg ikke lar et forvrengt selvbilde påvirke hvordan jeg ser på meg selv som person. Jeg er stolt, fordi jeg klarer å holde fast i kostplanen min, selv om jeg nå er utskrevet og hjemme alene. Men mest av alt er jeg stolt av meg selv, fordi jeg klarer å gå med hodet hevet selv om jeg har en dårlig dag. 

-Kveld på byen med Tott og gjengen.

2 kommentarer:

  1. Ja, du skal være stolt av deg selv. Alle tenker stort sett bare på seg selv, og det du (og jeg) kjemper mot er det ingen som skjønner selv om de sier det. Det må desverre oppleves. Klem til flinke deg.

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar, Trist Frue. Det er sant det du sier- det er ikke til å forstå med mindre man har vært gjennom det.
    Klem tilbake :)

    SvarSlett