mandag 24. juni 2013

Bestått eksamen og late dager

Fikk svaret for en uke siden, men jeg har visst ikke fortalt dere om det enda. Jeg har bestått matteeksamen! Om jeg er fornøyd? Både og. Ja, fordi jeg offisielt har blitt ferdig med et fag. En seier i seg selv. Og nei, fordi jeg fikk lavere karakter på eksamen enn det jeg har som standpunkt- altså blir gjennomsnittet hakket lavere. Jeg burde vel trengt tatt være fornøyd med en 4. Ikke minst med tanke på omstendigheten. Jeg var opp i en stressende boligsituasjon og dessuten fysisk dårlig på eksamensdagen. Jeg rakk ikke å gjøre alle oppgavene. Så om jeg ser på det på den måten, så har jeg gjort det bra og burde jeg være fornøyd. Jeg må iallfall ha svart riktig på de oppgavene jeg faktisk har svart på. Skitt au, jeg får si meg fornøyd.

Ellers er det ikke så mye nytt å fortelle. Jeg har følelsen av å ha hatt sommerferie i en månede allerede. Det har vært mange late dager i det siste. Deilig å ligge på sofaen en dag, men når jeg har tilbrakt 90% av tida på rompa i over en uke, så kjenner jeg at jeg har hatt nok ferie for i år. Tror jeg er litt avhengig av at det skjer ting- hele tiden. Siden jeg ikke har hatt noen gjøremål i det siste, føler jeg at jeg mer eller mindre har grodd fast til sofaen. Sofagrisen Anne har blitt født, med Lollypop i den ene hånd og potetgul i den andre. Klisjé. Jeg merker at jeg blir litt bekymret for helsa. Transfett og minimalt med mosjon gjør at spiseforstyrrelsen er misfornøyd med meg. Kanskje jeg må gjøre noen tiltak for å unngå at han slår seg vrang igjen. Kanskje, kanskje..

Til slutt noe som er verdt å få med seg i dag: 
Det pissregner. Husk paraply og vanntette sko om du skal ut (jeg er flink til å tabbe meg ut her).

Morn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar