lørdag 1. juni 2013

www . fint-liv . no

Livet er fint
 
Det foregår så mye for tiden. Det er mye å stresse med, som jeg godt kunne tenkt meg å være foruten. Men jeg synes jeg har klart å takle det ganske greit, tross alt. Dagene har gått i ett de siste to ukene, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å kunne ta det litt mer ro igjen. Det tror jeg kroppen hadde hatt godt av. Det er lite artig å pakke ting i flytteesker igjen, og tanken på at jeg må ut av leiligheten snart er ikke så god. Men jeg har skjønt at det ikke nytter å stresse for mye med akkurat det. Det er bare... stress. Jeg pakker i rolig tempo, og prøver å holde alt litt på avstand- noe som fungerer ganske greit akkurat nå. Jeg vet ikke hvor jeg ender opp enda, og det er vel egentlig den største frustrasjonen. Men igjen- det ordner seg alltid på et vis. Det vil det nok denne gangen også.
Bortsett fra flytting, så er det fortsatt en mulighet for at jeg kommer opp i norsk muntlig (eksamen). Jeg får beskjed på onsdag. Fint om jeg slipper, men om jeg skulle komme opp i det, så går det nok veldig fint uansett. Tar det som det kommer. Det er en god følelse at jeg snart er ferdig med to fag. En stor seier for min del, for det er lenge siden jeg har klart å fullføre noe de siste årene. 
At det er så fint vær i Trondheim er veldig deilig. Det gir meg små pauser i hverdagen, og de timene jeg får vært ute i sola setter jeg veldig stor pris på. Trondheim er en fin by på sommeren!


Jeg har også investert i nye sko. De er gode. Og jeg liker at de gjør meg et par cm høyere. I går drakk jeg dessuten Milkshake på Graffi, sammen med Anita. Graffi har den beste milkshaken i Trondheim (tips!) I dag drakk jeg ikke milkshake, men jeg prøvde å bli litt mer trønder. Blir itj fart uten (solbrille)bart. 

Når jeg kom hjem ble jeg møtt av mine to kjære undulater. Det er like hyggelig hver gang de prøver å parre seg på hodet mitt..
Tjohei. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar