onsdag 17. juli 2013

Hjemme hos Anne, del 1

Det begynte med en ny hybelleilighet og x-antall esker.


Som dere vet fra mine tidligere flytterunder er jeg veldig, veldig glad i mine Clas Ohlson esker.
Så lenge de er lukket, teipet igjen og plassert trygt i et hjørne. 

..også vet jeg min arme råd hvordan jeg skal angripe prosjekt "utpakking". 


Det er liksom samme runde om og om igjen.
Jeg står bare stille på et sted, og rister på hodet mens jeg overanalyserer rotet.


Etterfølgt av en stort sukk og stønn, fordi hodet mitt blir tung av all tenking.
Klokka to på natten er ikke riktig tidspunkt til den slags aktiviteter, men det lærer jeg visst aldri.


Her er forresten kjøkkenkroken min. 
Kjøkkenet mangler utstyr. Det tror jeg ligger nederst i en eske som blir kalt "rest". 
Den har forøvrig rotet seg vekk. 


Jeg hater at ting roter seg vekk når jeg flytter.


Men jeg skal ikke være langvarig sur og grinete.
For nå har pippene kommet hjem, bokhylla er skrudd sammen og fylt med bøker. Og DVDer. 

Alt bra.

Jeg kommer til å trives her.

4 kommentarer:

  1. Kanskje prøve til igjen på enn annet tidspunkt på dagen ;)
    Tenker det blir fint til slutt :)

    SvarSlett