onsdag 10. juli 2013

Tilbake fra Roskilde!

Tilbake fra noen fantastiske dager på Roskilde. Tilbake til mitt elskede Trondheim, der mine kjære venner holder til. 

Det har vært gøy. Været helt okei, ja, til og med veldig, veldig fint den siste dagen. Jeg rakk å bli brun også. Det er fint. Jeg har drukket (store) mengder lunka Tuborg, nesten tisset på meg av latterkrampeanfall, turnet som om det var mine siste dager på jord, vært hyperaktiv og sosial i ni lange døgn. Og spist. Jeg har spist nok til å holde vekta stabil. På ordentlig. Jeg har ikke gått ned i vekt- på tross av mange kilometers gåturer på festivalområdet, og turning, og dansing. Kanskje det er all øldrikking som har reddet meg. Hvem vet. Jeg har iallfall overlevd. Jeg, som ikke har gjort lignende på år, jeg, som ikke klarte å drømme om å overleve den ni-dager lange festivalen uten et aldri så lite psykisk tilbakefall. Jeg har overlevd, nei, jeg har virkelig levd. Og jeg er litt stolt. Stolt, og veldig glad. For å leve så mye som jeg har gjort hittil i sommer, det har jeg ikke gjort på... Vel, aldri. 

Nå venter jeg å få nøkkelen til leiligheten. Jeg får den nok i løpet av uka. Kanskje i dag? Eller i morgen. Jeg skal bo alene. For meg selv. Det har ikke gått helt opp for meg enda, men jeg er i lykkerus uansett. 

Mac'en ligger hos Tine enda. Samt mine rene klær (går i skitne festivalklær enda). Så jeg blogger ikke mye for tiden. Lover at jeg skal skrive igjen når jeg er på plass i ny leilighet. Jeg gleder meg!

Bilder fra min ville uke kommer asap.

Så vi blogges! Før eller senere.
Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar