mandag 19. august 2013

Back to school

I dag begynner det virkelige livet igjen. Skolestart. Det gledes! Jeg har, som dere sikkert har fått med dere, hatt en kjempe fin sommer. Men jeg blir fort rastløs, og kjenner at jeg har savnet å ha en mer strukturert hverdag. Misforstå meg rett, noen ganger er det er godt å kunne sove til langt ut på dagen. Bare i lengden.. det er ikke noe for meg. Jeg trenger å ha minst ett gjøremål om dagen, og i det siste har det dessverre vært lite å finne på. Været har ikke vært allertiders de siste ukene heller, sammenlignet med tidligere i sommer, så det har ikke akkurat blitt så mange timer i solsteken heller. Siden TT jobbet alle ukedagene har det blitt en del dødtid. Litt godt, men mest kjedelig.

I dag begynner det igjen. Klokka ett er det oppmøte på Østmarka skole, og jeg kan nesten ikke vente til å ta bussen ned til byen. Vente litt til, Anne. Jeg vet ikke hvilke fag jeg får ta i år, så det blir spennende å få vite. Satser på at det ikke blir en reprise fra i fjor, da det gikk to uker før jeg kunne komme igang fordi noe hadde gått galt i søknadsprosessen. Det var litt surt med to ekstra innholdsløse uker. Gjenstående fag? Historie og et valgfag (om de har, internasjonalt engelsk). Jeg håper jeg får tatt begge fagene, slik at jeg er ferdig med videregående til vår. Tenk så fint det hadde vært! Hurra.

Kanskje jeg til og med får noe å skrive om igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar