onsdag 14. august 2013

Legen, wait for it...dary!


Jeg har snekret sammen skrivebordet, min viktigste møbel sammen med bokhylla i matchende farge. Nå kan jeg endelig være nerd. Skrive, skrive, skrive. Også er det greit å ha med tanke på at skolen begynner igjen på mandag. Lekser blir ikke gjort når jeg legger meg i behagelig stilling i senga eller på gulvteppet. Nå som jeg tenker meg om mangler jeg fortsatt en stol. Så det virker som jeg må ha det komfortabelt en stund til. Uansett.


Og se her; mine tåspiss-sko! Selvfølgelig. Jeg har sydd dem nå. Håper det ble riktig. Hvis du hører klikk klikk klikk på Jakobsli, så er det bare meg. Jeg nekter å ta de av. Sover, spiser og puster rosa glede.

Jeg lever et fullverdig liv nå.

Legendary. (TT og jeg ser litt for mye på himym).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar