tirsdag 5. november 2013

Tjueto


Åjaaaaa, jeg har jo fortsatt en blogg!

Det er en smule tragisk. Litt trist er det også. Men egentlig gjør det meg ikke så mye. At jeg ikke har blogget på gudene vet hvor lenge. En blogg er bare en blogg. Dessuten har jeg vært opptatt med ting. Og en annen unnskyldning er at når jeg ikke har vært opptatt, så har jeg vært litt opptatt likevel. Nemlig med å ikke gjøre noen ting. Men her er jeg, samme gamle Anne som for to uker siden. Bare at jeg nå kan beskrives som en 22-åring. Jeg har hatt bursdag.

Og bursdagen ble feiret på Lillehammer, hos familien. TT ble også med. Det var veldig koselig, mest takket være TT sin seier i RISK. I tillegg fikk vi gaver, noe som alltid er koselig. Jeg fikk bl.a. ullsokker (se bildet). Mamma hadde ikke nok blåfarge igjen, så høyre sokk ble grå. Det er iallfall lett å huske høyre og venstre nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar