torsdag 30. januar 2014

Winter blues

Jeg er egentlig ikke noe begeistret for det trønderske været. Det er først når jeg ser bilder fra Lillehammer på Facebook, at jeg er meget takknemlig for at jeg befinner meg i Trondheim. Gleden over å kjenne asfalt under føttene mine er ubeskrivelig (spesielt når jeg ser at foreldrene mine har noe som ser ut som 2 meter med snø i hagen). Jeg kan ikke få sagt det ofte nok, at jeg ikke kan fordra vinterhalvåret. Søvnløsheten på natten, zombie-tilstand på dagen. Gi meg vår. Sol, sjø, varme!

Forrige lørdag fikk jeg en forsinka bursdagsgave av TT. Den kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt. En natt på spa-hotell var slett ikke verst. Dog jeg måtte lete like langt etter sola på Britannia hotell, så hadde jeg iallfall fri inngang til varmen. Det var super deilig! Koselig, ikke minst. Jepp, jeg fikk den beste mannen på kroken for sånn åtte måneder siden. Jeg er heldig.


Når det gjelder vinteren, så er det godt å se at det virkelig går mot lysere tider nå. Det utgjør en stor forskjell når jeg ikke lenger går ut døra i mørket, for å så komme hjem igjen til en like så svart himmel.

4 kommentarer:

  1. crap.... har jeg glemt bursdagen din nå? =O

    jeg vil dra til Åre på spa og besøke Arnljot ;) klem

    SvarSlett
  2. Har jeg glemt bursdagen din? =O

    Vil på spa på Åre.... og besøke Arnljot samtidig!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, don't worry! <3 Bursdagen min var i oktober hahaa

      Slett