mandag 3. februar 2014

Glad-nyhet

Etter x-antall måneder som "liksom" samboere på to forskjellige steder, har TT og jeg i dag funnet oss et sted sammen! Fra mars kan vi altså offisiellt kalle oss for samboere. Jippi jej! Jeg er i ekstase. Stedet er super koselig og har dén utsikten fra stuevinduet. Nå ser jeg for meg at jeg drikker morgenkaffen på balkongen i sommer. Perfect.


Her ser du hvor mye jeg gleder meg til våren forresten. Jeg er lei av å fryse.

I dag begynte med et aldri så lite panikkanfall. Jeg aner ikke hvor den kom fra, men fornuften sier at det er fordi jeg har stresset litt unødvendig mye med skoleoppgaver. Oppgaver jeg ikke har fått rota meg til å gjøre enda, på grunn av.. Vel, på grunn av at jeg har vært litt redd for å ikke få det til. Jeg burde egentlig bare få det overstått asap. Men. Jeg håper at dette var noe så fint som et engangstilfelle, for panikkanfall er noe jeg trodde jeg var ferdig med nå.

Angsten var borte vekk etter TT og jeg dro på visning. Vårt framtidige hjem, aah. Så når TT dro på jobb etterpå kunne jeg legge meg under dyna igjen med Macen og pippene. Skole var det tydeligvis ikke i dag, så før ballett timen hadde jeg ikke noe bedre å finne på. Ikke i dag heller.

Når jeg først har klart å rote meg inn på temaet; Ballettgleden har kommet tilbake for fulle hundre prosent etter jeg har byttet danseskole. Jeg trives ufattelig godt på Let's Dance, og det gjør meg veldig veldig glad. Selv om føttene mine lider litt. De får ha det så godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar