lørdag 8. februar 2014

Status

Først og fremst: i dag er det 8 måneder siden jeg møtte min kjære TT (så for å feire har jeg drukket et par øl, noe som høyst sannsynlig påvirker skrivingen min)! Det føles så utrolig mye lenger, samtidig som jeg synes tida har gått kjempe fort. Det er alltid rart det der. Uansett, det er ikke annet å si enn at jeg føler meg som en meget heldig jente. Jeg har verdens beste gutt, og om en liten måned leier vi tre leiligheter. At the same time! Lenge leve tre mnd oppsigelsestid. Men det er verdt det, for i mai har vi flyttet ut av de to små hyblene av student-kvalitet, og bor i en super koselig leilighet som faktisk er våres. Noe som også, i tillegg til at det blir super bra og gir oss masse voksenpoeng, betyr at vi sparer en hel del penger hver måned.

Men for å ikke virke alt for happy og sorgenfri: Nå er det egentlig leksetid. For det har jeg utsatt. Og utsatt. Og utsatt (...) Forbainna prestasjonsangst.
 

Her ser du en Anne som er veldig flink til å late som hun mestrer noe. Ok, så mestrer jeg faktisk samfunnsfagen, for det er jo så artig! Men fordypningsoppgaven i historie, som for øvrig burde vært historie nå, den ligger fortsatt på skrivebordet og stirrer på meg med sine skumle bokstaver og truende overgåtte tidsfrist. For å ikke snakke om en gammel eksamensoppgave i engelsk. Den stinker.

Utenom har jeg det altså fint. Status på helsa er som følgende:
1. Jeg spiser som en ikke-anorektiker.
2. Jeg veier et tosifret tall mer enn i fjor
3. Jeg har trent meg sterk, og liker det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar