fredag 14. februar 2014

Valentines Day

Kjæreste TT

En litt annerledes valentines-hilsen til deg. Du vet, ingen penger på kontoen og begge er syke.. Så jeg tenkte, hvorfor ikke skrive et blogginnlegg til deg? Jeg vet jo at du leser bloggen min. I tillegg er det en perfekt mulighet til å sette meg selv i den situasjonen der jeg virker både klein og klissete for hele bloggverden.

Det er vanskelig å sette ord på hvor glad jeg er for at jeg møtte deg, den gangen vi kjørte handlevogn fra den ene siden av byen til den andre. Den gangen du kysset meg for første gang. Eller var det jeg som kysset deg? Jeg tror vi aldri kommer til å finne ut av det, med tanke på at vi på åtte måneder fortsatt ikke har kommet til noe svar. Vi får si at vi møttes på midten.

Du kunne ikke ha dukket opp på et bedre tidspunkt. Jeg som akkurat hadde bestemt meg for at jeg kom til å bli en crazy old bird lady på 50 år, sammen med en gjeng undulater i en kjellerleilighet. Lenge leve singel-livet uten drama! Å bli lesbisk var alternativ 2, men å kysse min beste venninne på fylla var så langt jeg kom. Jeg kan dessverre ikke love at sistnevnte aldri vil skje igjen. Jeg er veldig glad i vedkommende.

Happy valentines day, Karen!










Men tilbake til deg.

Jeg er så utrolig takknemlig for at du er del av livet mitt. Du betyr veldig mye for meg. Når jeg går med deg i offentligheten føler jeg meg stolt, for det er jeg som er den heldige kjæresten din. Selvfølelsen min har blitt mye bedre etter vi ble sammen. Anoreksien har sluppet taket, og takket være dine gode ord har jeg til slutt klart å akseptere både vektoppgang og utseende mitt. Det er noe jeg aldri hadde trodd jeg kom til å klare. Du har spilt en stor rolle i den siste delen av "bli frisk" prosjektet.

Med deg kan jeg prate om godt og vondt. Du hører på meg når jeg har noe på hjertet, og har alltid noen fornuftige setninger på lager når jeg har det vanskelig med tankene mine. I tillegg til å være verdens beste kjæreste er du min aller beste venn. Så mye sprøtt vi finner på sammen. Du får meg alltid til å smile.

Jeg kunne fortsatt i all evighet. Men jeg har øreverk og trenger å finne meg en paracet. Jeg ville bare si til deg at jeg elsker deg himmel høyt. Jeg gleder meg til å flytte til en større leilighet sammen med deg. Når vi har klart å bo såppass lenge på 20kvm skal vi lett klare oss på dobbel størrelse. Jeg har ingen tvil om at vi kommer til å få det fint framover. Jeg har tro på Team Anne og Trond. Du og jeg. Sammen er vi sterke.



God bedring og ha en super duper fin Valentines Day!

Klatremus. 



2 kommentarer: