mandag 25. april 2016

Årsmøte & Semikolon

Fra fredag til søndag var jeg i Bergen. Jeg var så heldig at jeg fikk dekket både reise- og hotellkostnader ettersom det var årsmøte med ROS (Rådgivning om spiseforstyrrelser). Det var stas!

Når vi ankom byen på fredag var det faktisk fint vær. Jeg fikk ikke bruk for paraplyen min, og forbanna meg selv litt for at jeg hadde glemt solbrillene.

 Byen er så fin når sola skinner.

Utrolig hyggelig å møte 25 andre som jobber med stor engasjement for noe jeg virkelig brenner for. For en jobb de gjør! De er mine forbilder, hele gjengen.

Og på bildet har du gjengen fra ROS Trondheim, alle oss tre.
Melde dere som frivillige da, folkens!


Jeg har fått en god dose med ekstra motivasjon etter helga, og gleder meg masse til å jobbe videre med å bygge opp ROS i Trondheim (det er ikke så lenge siden vi etablerte oss her).

Og så- over til noe annet!
Jeg har tatovert meg for første gang! 

Nevermind the finger nails.. 

Dette gjorde jeg altså på onsdag. Jeg er storfornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar