onsdag 4. mai 2016

Danseshow, promarkers og sol

Søndagen var den mest slitsomme men hyggeligste dagen på lenge.
Jeg hjalp til på RAW sitt danseshow på Byscenen her i Trondheim, noe som holdt meg opptatt fra klokka ti på morgen til elleve på kvelden. Uten noe søvn etter 02.00 natten før, så var det en utfordrende oppgave. Men fy søren, så verdt det! For en fantastisk gjeng jeg har fått lov til å bli kjent med.

Ellers er denne uka veldig rolig. Ingen planer eller ting som må ordnes opp i. Kjenner det er vanskelig å slappe av etter at alt har gått i ett siden påske, men jeg har sikkert litt godt av å øve meg på det også. Prøver å være litt kreativ når fingrene spiller på lag med meg.





Det er for øvrig første uka hvor det er skikkelig vårtemperatur i Trondheim. Så nå blir det øl i sola på verandaen. Det er etterlengtet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar